"Maybe all men are a drug. Sometimes they bring you down.. and sometimes, like now, they get you so high."

Sex and the City, season 1 <3 Mun käsitykseni enkun kokeeseen lukemisesta. Luulin onnellisesti koko eilisen, että mulla on enkun koe tänään, mutta illalla kalenteriani katsoessa huomasin kauhukseni, että mulla onkin bilsan koe. Kiva oli siinä kuuden aikoihin illalla alkaa lukemaan vaatimatonta 180 sivun koealuetta, kun luettuna oli jo huimat 18 sivua.. Noh, kyllä mä kahteentoista mennessä sain sen koealueen luettua ja koe meni suureksi yllätyksekseni jopa tosi hyvin, se oli kyllä melko helppo. Mutta saas nähdä vastasinko tarpeeksi hyvin ja laajasti, toivotaan parasta.

Running out of ways to run
I can't see, I can't be
Over and over and under my skin
All this attention is DOING ME IN!

FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD!
FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR!
DON'T BELONG! DON'T eat SHIT!
DON'T GIVE A SHIT!
DON'T EVER TOUCH ME!

Slipknot - Surfacing. Tykkään ko. biisistä ihan järjettömästi tällä hetkellä, vaikka lyriikat saakin mut nauramaan ääneen aamujen ruuhkabusseissa.

--------------------------------------------------------------

Sex and the City, Season 1 Episode 6, FINLANDIA VODKA BONGATTU!

Ja mitä vielä: mut kutsuttiin työhaastatteluun! Oi vitsit, saatan siis saada kesätöitä! Kyseessä Helsingin kaupungin terveyskeskusten nuorten kesätyöpaikat, ja kaupungilta kun mä kaikista vähten oletin saavani minkäänlaista kutsua yhtään mihinkään. Nyt pitää vaan keksiä mitä laitan päälleni, että näyttäisin mahdollisimman fiksulta ja että miten laittelisin tämän kirkkaanpunaisen hiuspehkoni niin ettei ne siellä ihan järkyty.