Ota ne pois, pois. Pois. Joo ja ei, en puhu vaatteista, ehen. Ajatuksista. En tajua mikä mua vaivaa tai että mikä mun ongelma on, mutta kun ei, niin ei.. Kadotkaa ajatukset, kadotkaa. Kiitos.

No, it's not angst. I'm just confused and angry with myself. Ja kun en vain voi asialle mitään. Tyhmä. Tyhmä minä. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa olla tyytyväinen tilanteeseen? Tekis mieli vuodattaa kaikki tähän, mutta pienen lukijakuntani takia en viitsi.

Tänään oli viimonen normaali koulupäivä ennen lomaa, loistavaamahtavaaa <3 Vielä koeviikko ja se on sitten siinä, lukion eka vuosi paketissa. Ei kyllä vielä yhtään tunnu siltä, että kohta on kesäloma. Ei oikeen iske tajuntaan. Eikä se välttämättä iske heti kesäkuussakaan, koska meikä viettää aamupäivänsä duunissa sillon. Nooh, mut eiköhä se siitä pikkuhiljaa!

Tää lukion eka vuosi meni ihan himonopeasti. Ja aika muutenkin. Muistan kun laskin, että lähden vaihtoon 17kk päästä. Nyt aikaa lähtöön on vähän päälle 8kk. Kesäloma, sen jälkeen kahden jakson verran koulua, sitten lomailen noin kuukauden joulukuun alusta lähtöön, joka on joskus tammi-helmikuussa. Hassua. Mutta on se 8kk kuitenkin hirmu pitkä aikaa, enkä mä lähtöä tahdo kauheasti ajatella. Aproveitar o dia, seize the day, carpe diem. Tartu hetkeen. Mä tosiaan aion nauttia jokasesta hetkestä täällä Suomessa kaikkien rakkaiden kanssa. Suomen kesästä varsinkin <3

Oikeasti mun ei tekis mieli kirjottaa ollenkaan.