Erittäin mielenkiintoista kuulla, että mulla on ollut seksisuhde, joka on vieläpä ollut ilmeisen pitkäkestoinen. Mielenkiintoista on myös se, että muut ovat tästä kuulleet jo mahdollisesti viime vuoden puolella, mutta itselleni asia ilmeni tällä viikolla. En ymmärrä miksi omaa egoaan täytyy mennä pönkittämään valehtelemalla tälläisestä aiheesta, varsinkin kun ko. henkilö on ihminen, jolle olen purkautunut, avautunut, kertonut paljon asioita itsestäni ja mikä tärkeintä, luottanut. (Ja varsinkin kun mitään seksisuhteeseen viittaavaakaan ei ole koskaan tapahtunut!) Kun on voinut valehdella tuommoisesta asiasta, niin varmasti ei ole kovinkaan vaikeaa kertoa muita mun asioitani eteenpäin. Välillä olenkin jostain puskasta kuullut asioita itsestäni, joita en todellakaan ole kertonut jokaiselle vastaantulijalle, nyt mun ei enään tarvitse varmaan ihmetellä mistä nekin ovat lähteneet liikkeelle.

Voitte vain kuvitella miltä tuntuu, kun saa tietää, että monet ihmiset ympärilläsi olettavat sun antavan kaikille, olevan huora, jakis, helppo ja muuta vastaavaa. Ei kovin kivalta, voin kertoa. Joskus onkin tuntunut siltä, että muut suhtautuvat muhun jotenkin oudosti, kylmästi ja halveksuvasti ja olen miettinyt pääni puhki mistä tämmöinen johtuu. Nyt mun ei tarvitse enään miettiä. En itsekään varmaan kovin normaalisti suhtautuisi ihmiseen, jonka tietäisin (tai luulisin) olevan jotain edellä mainituista. Olenkin iloinen siitä, että asia tuli ilmi ja asian oikea laita saatiin selvitettyä ja kerrottua.

Iloinen olen myös siitä, että tiedän taas vähän kehen luottaa ja kehen ei. Tämmöisen jälkeen kyllä on taas entistä vaikeampi alkaa luottamaan ihmisiin... Kun juuri ne, joihin luotat täysin ja jotka on kaikkein läheisimpiä, menee ja tekee jotain tällästä.

Sinä varmasti itsekin luet tämän enemmin tai myöhemmin, mä pyydän; älä enään kerro mulle kuinka pahoillasi sä olet ja pyydä anteeksi, älä selittele, älä edes puhu. Mä en tahdo kuulla, mä en tahdo tietää. Mua ei ihan oikeasti kiinnosta.. Kiitos.