Oon ajatellut, että miten paljon mä jätän sanomatta. Ja todennut, että ihan todella paljon. Eniten jätän varmaankin sanomatta, miten paljon mä tietyistä ihmisistä tykkään ja pidän. Ja kuinka tärkeitä ne mulle on. Samalla, kun jätän sanomatta, en edes tajua koko asiaa kunnolla. Mullahan on ympärillä todella paljon ihania ihmisiä, joista todella pidän, jotka on mulle todella tärkeitä ja joita en todellakaan tahdo menettää, miksi en vaan tajua sitä ja kerro siitä niille? Täytyy kyllä ottaa projektiksi, että alan sanomaan asioita ihan ääneen. Enkä vain ajattele niitä hiljaa omassa pienessä päässäni, vaikka ajattelemisesta niin kovasti nautinkin.

Mutta osa ajatuksista onkin tarkoitettu ihan vain ajateltaviksi ja niillä voisi ääneen sanottuna olla tuhoisiakin vaikutuksia Ja jokaisella meillähän on omat pienet likaiset salaisuutensa, dirty little secrets, you know.. Toisilla likaisemmat kuin toisilla ja toisilla niitä on enemmän kuin toisilla. Mutta uskallan väittää, että kyllä niitä jokaiselta löytyy. Vaikka kuinka koittaisi siveä, kiltti ja synnitön olla.

Muistelisin jostain joskus lukeneeni lauseen taas nainen(/mies), taas tunteet; taas ongelmat ja totesin, että just näinhän se menee. Ilman tunteitahan ei ongelmia olisi, eihän? Mulla ainakin ongelmat liittyy aina enemmän tai vähemmän tunteisiin, joko omiin tai muiden. Ongelmia aiheuttaa, kun et tiedä toisen tunteista tai tiedät, mutta ne eivät osu yksiin omien kanssa. Tai kun et ota selkoa omista. Ei sillä, että mulla olisi ongelmia tällä hetkellä, ihan täysin päinvastoin! Tänään oon joutunut taas ajattelemaan, mitä hyvää mä olen tehnyt ansaitakseni tämän, oon onnellisempi kun pitkään aikaan. Hassua, mitä yksi ihminen saa aikaan.

---------------------------------------------------------------

"Kapinen on raitti ilman sinun lämpöä.
Ihoni on turha, keksi sille käyttöä.
Pura minut nainen, kappaleiksi pistä,
Verotonta palkkaa saat."

Mutta muutetaan tuo nainen kuitenkin mieheksi, niin kolahtelee paremmin. Kyseessä siis Zen Cafén Rakastele mua, joka on nyt kauheasti tykännyt soida päässä.